További hírek

A cég sikere az arculaton is múlik

A cég sikere az arculaton is múlik

 

A cég sikere az arculaton is múlik

Dekorbeton arculati elemek a GrayTech-től

 

Miért kell a cégnek arculat?

A XXI. században minden a vizualizációról szól! Az első pillantás meghatározza a cégről alkotott véleményt. Hiába a csúcsminőségű termék, ha nem „menő” a csomagolás, nem rúg labdába a globálissá váló piacon. A siker kulcsa az EGYEDISÉG, ami kiemeli a márkát a tömegből. A cég egyedi megjelenése kapcsolatot teremt az üzleti partnerek, a vásárlók és a cég között.

„Az arculat szükségessége független a vállalkozás méretétől, még egy kis vállalkozás is stabilitást és megbízhatóságot sugallhat általa.”[1]

A cégarculat kulcsa az egységesség

A cégarculat nem más, mint a külvilág felé való egységes megjelenés, éppen ezért fontos, hogy a céget prezentáló valamennyi elemen ugyan az a koncepció jelenjen meg. Ha az arculat átgondolt, egyedi és profi, akkor felhívja a figyelmet. Ugyan a közmondás szerint a jó bornak nem kell cégér, azonban a mai rohanó és termékekkel túlzsúfolt világunkban a „cégérek” egyre nagyobb szerepet kapnak; sokszor egy cég-, egy új termék sikerét jelentheti.

És hogy miből áll egy jó cégér? A teljesség igénye nélkül, talán a legismertebb arculati elemek a következők: logó, névjegy, levélpapír, boríték, prezentációs alap, szórólapok és reklámtermékek. A lehetőségek tárháza végtelen, hiszen ma már mindenre lehet logót nyomtatni, hímezni, vasalni és akár betonozni.

Dekorbeton arculati elemek a GrayTech-től

Céges arculat esetén az első, ami eszünkbe jut a logó, mely megjelenik névjegykártyákon, bögréken, belső- és külső térelemeken, reklámtermékeken stb. Ennek megfelelően a logót feltüntethetjük különböző felületeken: papíron, porcelánon, fémen, fán és akár dekorbeton felületeken is.

A GrayTech elkötelezett a magas minőség mellett, így az általuk készített arculati elemek méltán sugallanak stabilitást és megbízhatóságot.

Az Angel Station belső tereiben meghatározóak a GrayTech által gyártott burkolatok és a pulton megjelenő névtábla. A térhatású dekorbeton burkolatoknak köszönhetően a felületek egyszerre lettek látványosak és praktikusak, hiszen magukban hordozzák a beton minden kedvező tulajdonságát. Dekorbeton névtáblán nem csak beltéren, hanem kültéren is elhelyezhető a cég neve, logója vagy mottója.

A cég reklámtermékei is készülhetnek betonból, legyen szó kisebb ajándékokról, vagy a partnereknek szóló nagyobb figyelmesség. A beton ebben az esetben is stabilitást és megbízhatóságot sugall, így erősítve a cégbe vetett bizalmat.

A GrayTech örömmel áll rendelkezésére, ha cége arculatában szerepet szán dekorbeton elemeknek is.

 

 

A cikk forrásai:

[1] https://www.infoartnet.hu/akkor-kezdjuk-egy-kicsit-reszletesebben-a-cegarculat-kivesezese/legyen-egy-arculatod

https://www.infoartnet.hu/akkor-kezdjuk-egy-kicsit-reszletesebben-a-cegarculat-kivesezese

 

 
További hírek